Velkommen til vår blogg

Her vil dere finne nyheter fra utstillinger eller andre arrangementer som Bouvbear hunder har vært med på.

Send gjerne inn bilder og historier om din hund så vil vi publisere det her, men merk mailen om det er ønskelig.

Du vil finne linker til vår hjemmeside på høyre side her i bloggen eller du kan gå direkte inn på
http://www.bouvbear.com/ eller klikk på logo bildet under.

her vil dere finne vår gjestebok eller skriv gjerne inn kommentarer her på bloggen, altid hyggelig å vite hvem som har vært på besøk.

Please follow us here in our blog where all the news will bee publish. And you are all welcome for an message in our blogg or in our guestbook http://www.bouvbear.com/ or klick on the logo picture below.

Lisemette & Svein Ivar
Kennel Bouvbear

tirsdag 17. august 2010

Paris Anno 2010

Her kommer en kort oppdatering så lenge(vi kommer med bilder og resultater fra Bjerke snart).
Vi har vært i Paris i sommer. Mye å se og oppleve i denne byen. Og vi fikk realisert vår drøm om å se målgangen for Tour de France en show som var moro å oppleve. Masse Norske flagg langs løypa.
Eiffeltårnet er et "must" og vi gikk alle trappene opp, og jeg trodde ikke at jeg hadde høydeskrekk men når et barn begynte å klatre på stengselet ble jeg ganske så skjelven i bena. Vi sto da på andre "level", helt oppe var vi ikke da det var laaang kø foran heisen og jeg må si at for meg fristet det ikke heller.
Eiffeltårnet har masse små lamper som går på hver time fra kl 22.00 og vi fikk filmet dette en kveld.
Hør på folkemengden når lysene blir slått på!! Vi la på vår favorittmusikk også. ENJOY !!




Lisemette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nå har jeg åpnet opp slik at alle kan legge inn en kommentar.
Du er derfor hjertelig velkommen med kommentarer på mine innlegg.

You are all very welcome to write a message!