Velkommen til vår blogg

Her vil dere finne nyheter fra utstillinger eller andre arrangementer som Bouvbear hunder har vært med på.

Send gjerne inn bilder og historier om din hund så vil vi publisere det her, men merk mailen om det er ønskelig.

Du vil finne linker til vår hjemmeside på høyre side her i bloggen eller du kan gå direkte inn på
http://www.bouvbear.com/ eller klikk på logo bildet under.

her vil dere finne vår gjestebok eller skriv gjerne inn kommentarer her på bloggen, altid hyggelig å vite hvem som har vært på besøk.

Please follow us here in our blog where all the news will bee publish. And you are all welcome for an message in our blogg or in our guestbook http://www.bouvbear.com/ or klick on the logo picture below.

Lisemette & Svein Ivar
Kennel Bouvbear

lørdag 17. juli 2010

Dansk championat og Morskogen

Smoky har nå mottatt sin bekreftelse på dansk championat og har nå titlene N DK Champion Super Play`s Domiziani. Nå står Sverige for tur og vi håper på hell og lykke der.
We got confirmation from the Danish KK that Smoky has got Danish champion titel. And now he is Norwegian & Danish Ch Super Play`s Domiziano (Smoky)
Lørdag hadde vi en svært trivelig tur til Morskogen hvor familen Kjeldsen (kennel Fjelldvergen) hadde noen feriedager. En tidligere banevokterbolig som ligger nydelig til ved Mjøsas bredder. Vi koste oss storlig med to og firbente. Nydelig mat fikk vi servert og Hege og jeg koste oss med hvitvin ved Mjøsas bredder, det gode liv med andre ord.Vanntemperaturen var ikke av det slaget farmendamen klarer, tror det var rundt 12 grader eller var det mer??...
Her er Karoline og Hege med meg på rotur. Du verden så lenge siden jeg har rodd, og det var moro!
Jeg må få farmenmannen til å kjøpe en liten robåt til meg på Øyeren, fin trimm agitt :-))
Her sitter Karoline og lager vannbomber, som dere ser vi kaster på bildet under. 
Var visst ikke særlig godt å få dem på seg, svei skikkelig sa dem.....men mulig de var noen pyser de som fikk kjenne dem på kroppen...

Her kaster Karoline og jeg vannbomber. Det var gøy tror jeg må kjøpe meg noen sånne...


Antonia, Pippi (rufs) og Kilma.
Vi er også med på tur. Må stå i grind vi for toget går like ved og har hverken grind eller gjerde...
Måtte ha med nærbilde av Antonia, hun er så søøøøt..

Her er Jan Inge og Svein Ivar ute på rotur. Litt forskjell på farkosten..

Takk for en super dag !

Lisemette

1 kommentar:

  1. Hei!
    Åååå, så fint vi hadde det:) Kjempefine bilder.
    Ses snart i Sverige, klem fra Hege

    SvarSlett

Nå har jeg åpnet opp slik at alle kan legge inn en kommentar.
Du er derfor hjertelig velkommen med kommentarer på mine innlegg.

You are all very welcome to write a message!