Velkommen til vår blogg

Her vil dere finne nyheter fra utstillinger eller andre arrangementer som Bouvbear hunder har vært med på.

Send gjerne inn bilder og historier om din hund så vil vi publisere det her, men merk mailen om det er ønskelig.

Du vil finne linker til vår hjemmeside på høyre side her i bloggen eller du kan gå direkte inn på
http://www.bouvbear.com/ eller klikk på logo bildet under.

her vil dere finne vår gjestebok eller skriv gjerne inn kommentarer her på bloggen, altid hyggelig å vite hvem som har vært på besøk.

Please follow us here in our blog where all the news will bee publish. And you are all welcome for an message in our blogg or in our guestbook http://www.bouvbear.com/ or klick on the logo picture below.

Lisemette & Svein Ivar
Kennel Bouvbear

mandag 29. november 2010

DOGS4ALL Nordisk vinner 2010/ Nordic winner 2010

Vi er så utrolig fornøyd med resultatene til "Scott" Bouvbear`s Wall-To-Wall. Dette var hans andre utstilling og en Nordisk vinner sådan hvor det var påmeldt ikke mindre enn 49 sort/silver!
Scott kom til meg på tirsdag for å få utstillingstrening og klipp. Han var vant til å sitte å gi labb når han fikk godbit...og vi som driver med utstillinger får jo grøssninger på ryggen når vi ser eller hører dette he he..Men scottegutten vettu han skjønte fort at her på Farmen ble det ingen godbit samme hvor lenge han satt...han tittet opp på meg og lurte fælt..skal hun ikke gi meg godbiten snart a..men så reiste han seg opp tittet på meg med forundring....og der jammen kom godbiten gitt..hehh..okej da får jeg stå da kanskje...Han ble ignorert fullestendig hver gang han satte seg, men fikk godbit hver gang han sto..så da tok det ikke lang tid for han å skjønne opplegget. Vi konsentrerte oss bare om å stå, annen utstillingsteknikk får vi ta etterhvert. I ringen kunne han nok ha vist seg bedre, men for meg var det viktig at Scott fikk en god opplevelse på sin andre utstilling. Og da han ble plukket ut i finalen til å være med videre ja da var vår dag fullkommen uansett hva som skjedde før eller senere på dagen. Han sogar slo sin farfar og far og andre hanner med lange champion titler fra inn og utland, så det så!
Takk til Odd og Kari for lånet av Scott! For å nevne hans første deby ble han BIM så dette er en gutt som vil bli å se i utstillingsringen fremover. Vi gleder oss.
Dessverre og typisk...noe skjedde med kameraet vårt...så alle bildene ble grovkornet og mørke. Jeg har bare beskjært dem og forsøkt lysnet uten spesiell hell. Jeg vil ikke manipulerte bilder bortsett fra beskjæring og lysning..da jeg føler at bildermanipulering kan gi et feil bilde av hunden. 
Takk til alle schnauzer venner i inn og utland for en flott dag!

Proudly "Scott" end up as 4`th best male on this big event. It was 21 b/s male participated and 9 of them was from Champion class with champion titles from more than one country.
Typicly some harm happends to our camera...bad quality. I have only cropped and tried to lighten the pics as good as I could.
Thank you schnauzer friends for a nice day together.


Judge: Birgitte Svarstad p/s & black
åpen klasse sort 29 påmeldte/ open class bitch black
1- Bouvbear`s Vainglorius Mascot owner Irina og Sven Røssevold
Dommeren ønsket mer "drive" i bevegelsen..hm..jeg synes hun beveget seg veldig bra jeg..
champion klasse s/p / champion class p/s 
excelent N DK Ch Super Play`s Domiziano owner Fjelldvergen & Bouvbear
dommeren samme som over..mente at han "han burde kunna rõra seg bettre med sin bygnad".

Judge: Ulf Bråthen s/s
unghundklasse hanner s/s/ indermediate class male b/s
ck 4 bh/ excellent 4`th best male Bouvbear`s Wall-To-Wall owner Fam. Hagen

unghundklasse tisper s/s/ indermediate class bithces b/s
Bouvbear`s Wanted owner Vikamo


Bouvbear`s Vainglorius Mascot

Bouvbear`s Vainglorius Mascot


    
Bouvbear`s Wall-To-Wall


Bouvbear`s Wall-To-Wall

1 kommentar:

  1. Heisann
    Gratulerer med flott resultat på Scott - godt gjort å hevde seg i det selskapet dere hadde i ringen!
    Hilsen fra Eli

    SvarSlett

Nå har jeg åpnet opp slik at alle kan legge inn en kommentar.
Du er derfor hjertelig velkommen med kommentarer på mine innlegg.

You are all very welcome to write a message!